Duppet av.

Googlesøk

 

Torsdag, Dyrebeskyttelsen here we go.

*

Jeg var rask opp denne dagen. Har måttet stå opp på natten/tidlig morgen på do i det siste.

Så da passet det bra og bare stå opp, da klokken nærmet seg ni.

Jeg tok bussen til terminalen og skulle videre til dyrenes hus, men det var lettere sagt enn gjort, for bussen videre som alltid er der når den skal. Bestemte seg for at den kunne bruke 20 minuter ekstra. Også var det kjempe kaldt i tillegg, så jeg frøs ørene av meg.

*

Da jeg endelig var fremme, startet jeg på stillerommet, tok gangen og isolatet.

En annen tok loftet og hovedrommet og en tredje tok mottaket.

Så da ble vi tidlig ferdig, og det var fint.

*

Derfra bar det bort på senteret, kjøpte meg mat på big bite og traff på søsteren min. Det var litt spesielt, ser henne ikke så ofte og ihvertfall ikke ute i området. Hun har familien sin, hund og jobb.

*

Jeg tok så bussen tilbake til leiligheten, hvorpå jeg fikk i meg en yoghurt, og sovnet på sofaen.

Jeg har vært flink til å holde meg våken, ellers.

Så at jeg dupper av, merket jeg gjorde godt.

*

Jeg var våken i ett par timer, før bb kom hjem fra jobb.

Så var det sovetid.

 

B

 

 

Oppdatering: Bodin, fikk seg hjem forrige uke.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg