Kong fu kitten.

 

 

Torsdag, hjemme-dag.

*

Fikk gjort litt rundt om i leiligheten. Ryddet kjøkkenet og vasket badet.

Det trengte en liten oppfriskning.

*

Når jeg får en liten dose energi, tar jeg meg tid til det som ikke får så mye oppmerksomhet av meg til daglig.

*

In other news, så har foster-pus tatt noen store steg. Hun beveger seg mer når jeg er tilstede, også har hun fått mat og vannskålene sine bort på stuen. Så da må hun nesten gå litt. Frem og tilbake fra mat til doen f.eks.

Hun trives som best på en av stolene mine ved spisebordet. Der han hun oversikt over hvor jeg er til alle tider. Også er det en sånn fin kant på duken, slik at hun får sovet, om hun ønsker det.

Jeg får tatt på henne på potene, ørene, hodet, kroppen og halen.

Halsen og sidene ved magen er forbudte områder. Da kan jeg få meg en dask eller hun forsøker å få meg bort med et lite svakt bitt.

Ellers er det ikke så mye vesing, kun om jeg dukker opp litt for plutselig.

Ellers ligger hun oftere ned ryggen mot meg og lar meg klappe på henne når jeg måtte ønske.

Hun lager ofte kose-lyder når hun er for seg selv. Det er veldig fint, syns jeg. Da kjenner jeg at jeg har gjort noe rett. Og at jeg har lyktes å få henne til å føle seg trygg og at hun er fornøyd.

Leking er noe vi også gjør. Hun blir helt kong fu kitten om jeg tar frem en sånn fiskestang leke. Det er kjempe morsomt å se på.

 

B

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg