LL.

 

Googlesøk

 

 

case: 

Et par i et avstandsforhold. Helg. Dem hilser hverandre god morgen. Stillhet utover formiddagen. En av dem tar så kontakt. Hva skjer lissom?.

Paret snakker. 

Blir urolig når jeg ikke hører fra deg, sier den ene. Har ventet en evighet på deg sier den andre. Jeg er fri fra ca etter tidlig middag. 

Jeg er ikke med så mange vettu, du er den som oftest har planer. Tenker du ikke vil prate jeg da. 

Ååå, har vært sliten hele dagen og tenkte vi kunne ta en lur i lag. 

Hææ, hahaha jeg og. Tenkte jeg trente sove litt for ca en time siden ish. 

Du skulle ha ringt meg da. Da hadde vi kunne tatt en lur før vi ser på noe. 


Lærdom. Kommunikasjon er viktig. Og det vet vel dem fleste. Men allikevel ser det ut som man glemmer det, ofte.

Man tenker ofte for mye, på noe som kan fikses ved å bare ta kontakt.

Bedre å si et ord for mye enn ett for lite. Da unngår man misforståelser. For til syvende og sist, og ikke minst… Du vet hvordan hele den greia går. Er man IKKE, tanke-lesere.

 

Lesson learned. Yet, again.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg