Milkshakes.

Googlesøk

 

 

Fredag, ut på byn.

*

Neida jeg skulle ikke ut å feste. Jeg hadde bare tenkt meg ut på et event. Som det ikke ble noe av, fordi jeg rett og slett ikke er kapabel til det, ser det ut som.

Jeg kom meg ut, jeg gjorde det. Men planene gikk rett i vasken. Jeg vandret rundt, kjøpte meg noe fint.

Gikk bort fra en fyr, som gikk rundt å mumlet på noe “king” prat. Men angret da jeg hørte han si “Jesus loves you”, “gud elsker deg”.

Vi er lært til å unngå bråk, unngå store bevegelser og høye stemmer. Spesielt på en fredag, da mange er ute og har det “gøy”.

Så, så lett kan man ta feil og forhånds-dømme.

Jeg fikk i meg en vanilje milkshakes på MCen og tok bussen nærmere meg, hvorpå jeg handlet inn til helgen og dro hjem.

*

Så gikk det opp for meg. At ting ikke ble som jeg ønsket og det er selvfølgelig greit det av og til.

Nå skal du som leser ikke tro at jeg blir lei meg fordi jeg ikke får det som jeg vil.

Men det er ikke da, jeg blir trist. Det er når det jeg ikke klarer blir veldig merkbart. At jeg ikke har det sosiale helt på stell. Eller mangler erfaringer som andre på min alder har.

At jeg ikke har ett nettverk som jeg kan velge og vrake fra.

At jeg ofte vil forsøke å klare ting selv, men innser at det ikke alltid går.

*

Fikk pratet litt om det med bb. Han er fin å ha vet dere.

Fikk også forståelse i en veldig fin gruppe på face.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg