400.

 

 

Jeg har frem til i dag lagt ut fire hundre innlegg, her på bloggen min.

*

For mange vil dette kanskje ikke være så mye, men for meg virker det som om jeg har skrevet en hel bok.

*

Fire hundre poster, med hva?

Det kan man undre litt på.

*

Ikke rart jeg av og til tenker at jeg repeter meg selv, man må jo nesten det etter så mange innlegg.

*

Håper ikke dem som har fulgt meg siden starten er blitt lei.

For jeg skal nok klare å skvise ut fire hundre til, hihi.

*

Og hvem vet, kanskje jeg blir her til jeg er 80.

*

Lurer på hva jeg vil skrive om da, kanskje jeg blir å se ute på balkongen, med en datamaskin på fanget med bokstavene i størrelse GIGANTISK og brillene langt ut på nesetippen.

*

Med ett halvferdig strikketøy på sofaen, en krukke karameller på stuebordet og en liten koloni katter…

Der har du meg anno 2075 sånn sirkus.

 

B

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg kan se det for meg, deg på balkongen med Cheddar, Gauda, Mascarpone, Mozzarella, Ricotta, Provolone, Queso, Parmesan, Snøfrisk osv 😜😂🐰

    2. hahaha, vet du jeg har lenge tenkt på å adoptere en av søsknene til ostene mine og navnet er faktisk en av dem du nevner, hihi 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg