Banen.

 

 

 

Tirsdag.

*

Dagen begynte med frokost igjen.

*

Jeg så til pusene og leste i bibelen.

*

Deretter så jeg på Mean girls.

Den nye versjonen, som er en musikal.

*

Likte jeg den? Meh.

Jeg husker jo godt gangen i originalen.

Så det var ikke noe spenning.

Jeg er ikke en som kan se samme film flere ganger, uansett hvor mye jeg liker den.

Det er liksom been there, done that.

*

Det blir som med alle originaler eller første film i en serie, originalen er den beste, alltid.

*

Da klokken nærmet seg midt på dagen, gikk jeg ut, gjett hvor???

Husker jeg pleide å si det til eksen og han gjettet aldri.

Det er da man liksom skal være engasjert og si masse forslag.

Uansett, jeg gikk ut på banen.

Ja, banen!

*

Der har jeg ikke vært på veldig lenge.

Jeg fortsatte å gå ditt, i en måned etter bruddet.

Jeg trengte det, men så klarte jeg det ikke lenger.

Det var nok med å forsøke å holde seg i live.

Og da orket jeg ikke jeg noe mer enn det.

*

Sånn ett par måneder inn på nyåret, gikk jeg til banen, men da gikk jeg kun runder rundt i nærheten.

*

Denne gangen, gikk jeg inn på banen.

Og løp alle rundene mine slik som før.

*

Jeg holdt på å daue, første runde, og tanken var jeg må nok nøye med med fem.

Ikke ta det for brått så fort.

Men jeg klarte alle ni!

*

Da jeg var ferdig, gikk jeg hjem, fikk i meg og pusene middag og tok en dusj.

*

Det var utrolig digg å kjenne at jeg klarer det, og at jeg ikke må starte helt på null.

 

 

B

 

 

 

18/60

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg