Black Friday.

 

Jeg kom meg ut. Tok bussen til senteret og vandret rundt. Jeg visste hva jeg ville. Først apoteket og så til BikBok.

Dem hadde medisinene mine, heldigvis. Så slipper jeg de dagene med ubehag og konstant angst. Jeg har dager med litt uro sånn utenom. Men dagene uten “krykkene” er mye verre.

BikBok hadde 4 for 100 kr tilbud. Ellers var det litt på Cubus. Og h&m hadde -20% på butikken til dem som er medlem.

Jeg fikk i meg mat.

Det ble en whopper, medium meny. Men jeg skulle ønske den var på størrelsen til en big mac, for jeg blir så mett at jeg blir kvalm. For big macn er akkurat passe, men mangler tomat.

Jeg traff på den ene niesen min, hun var ute med søsteren og noen venner. Jeg bare hilste og fortsatte min kveld solo.

Dem er i den alderen der alt er kleint.

Jeg er i den alderen der jeg ikke orker å forholde meg til det.

Så tok jeg bussen hjem.

Sliten, men fornøyd.

 

Prates!

 

B

 

 

Q: Hva synes du om black friday? Fikk du kjøpt noe?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg