Blanke øyne.

 

 

 

Det er blitt kveld her jeg sitter.

*

Det har vært en fin dag.

*

Jeg holdt på å begynne å grine, da jeg hadde tenkt meg en tur i butikken i sted og innså at alt var stengt.

I tillegg hadde jeg kommet meg bort til Salhus, hvor bussen kommer hver evighet og det regnet.

*

Men det var ikke bare derfor øynene mine ble blanke og tårene presset på.

Jeg fikk en melding av en jeg har vakt med i morgen at hun ikke kunne komme.

*

Det har vært lite bemanning på huset, i det siste, jeg har sikkert nevnt det nå ett par ganger.

Helst skal vi være fire, men vi er fast tre.

I det siste har vi vært to stk og nå blir jeg alene.

*

Og at på til på bursdagen min får jeg vite det.

*

Kvelden ble heldigvis bedre da jeg kom meg bort til mamma og dem.

*

Der ble det prat, kake og presanger.

*

Jeg klarte å senke skuldrene litt.

Og fikk skyss hjem igjen til pusene mine.

*

Nå skal jeg ikke ta sorgen helt på forskudd, forsøke å sove også krysse fingre og tær for at alt går fint i morgen.

Natta.

 

B

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg