Depresjon.

 

 

Så kom ukene med nedstemthet.

*

Jeg har aldri tenkt at jeg kom til å lide av depresjon, og at det kunne være det jeg gikk gjennom, slo meg ikke før jeg så en video på youtube.

*

Jeg var lite optimistisk.

*

Men fikk på den annen side glede av ting, det bare krevde sykt mye av meg å gjøre den minste ting.

*

Jeg fikk i meg mat, men ikke den sunneste maten.

*

Jeg sov dårlig, våknet hele tiden og sov dermed noe ut på dagen.

*

Motivasjonen var noe på bånn og ting samlet seg og ble ett eneste stort rot.

*

Når det kom til hygienen så hang det litt på hengende håret.

*

Jeg gikk ikke akkurat rundt med en grønn sky og fluer flyvende rundt meg, som på tegneserier, men var det slik at jeg ikke skulle ut eller måtte ut, så blir jeg gjerne værende i pysjen.

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg