Hurra for meg.

 

 

Da er jeg ett år eldre.

*

Og nei ikke spør meg hvor gammel jeg er blitt.

Jeg føler meg ikke den alderen.

På ingen måte.

*

På den andre siden er jeg like moden, om ikke mer moden enn den alderen vil tilsi.

Eller hva vet nå jeg.

*

Da jeg var mindre ville jeg nok ansett meg som haugammel.

Og noen ville antatt jeg var gift og hadde min egen lille familie, by now.

*

Jeg har jo egentlig det, da. På min måte.

Også kan dem som mener noe annet, drite seg på leggen og mene noe annet enn annen plass.

*

Oii, Belen, i dag fikk du jammen meg frem stemmen din. Hihi.

*

Uansett, jeg lever.

Og jeg håper du gjør det også.

*

Stor klem fra meg.

 

B

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg