The Connors.

 

 

Tirsdag, jeg trengte orden rundt meg, så jeg forsøkte å gjøre noe med det.

*

Pakken jeg hentet dagen før, er et bur til kattene mine.

Nå som det går mot varmere tider, tenkte jeg at det ville være koselig å latt dem ligge ute på balkongen.

Gauda er veldig glad i å sole seg og Cheddar liker helst skyggen når det er veldig varmt.

Hva er da bedre en å kunne få litt frisk luft ute?

Jeg kan dekke over ene delen av buret, så får pus litt skygge også.

*

Jeg fikk ikke helt til å bygge det, jeg kjøpte det brukt på finn og det kom ingen bruksanvisning med.

Så for meg så det kun ut som en bunke metal og noen metallstenger. Som ikke gav noen mening.

*

Jeg gav det opp, men det fikk ligge ute mot veggen og IKKE midt i stuen.

*

Jeg fant senere ett bilde på nett, som kan funke som veiledning. Men det får bli en annen dag, for har jeg først blitt litt overveldet, så gidd jeg ikke bruke tid på det, med det første.

*

Jeg tok ut en del papp og metall til resirkulering og noe boss også.

*

Til middag ble det kylling salat.

*

Kvelden ble brukt på å se på “The Connors”.

En serie, med mange av skuespillerne fra the big bang theory.

Han fyren som spilte rollen som Fred Flintstones og hun som var med i Al Bundy, er også med.

Jeg er ikke så god på navn, men dem som kan dem vet.

*

Serien er på seks sesonger, og hadde premiere en gang i 2018.

Anbefales!

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg