❤️🤍💙

 

 

Da var dager her.

*

Jeg sto opp til noenlunde bra tid. Hengte opp flagg på balkongen, så til kattene og gikk rett i dusjen.

Så fikk jeg i meg frokost.

*

Jeg var usikker på planen videre, men det gikk seg til og ble ganske så fint.

Jeg feiret pusene mine, som fikk kake (golden tuna) med pynt og “lys”.

Jeg kledde på meg og fikset ansiktet. Noe jeg nærmest aldri gjør, men på nasjonal dagen forsøker jeg, litt ihvertfall.

*

Jeg dro så avgårde mot hovedveien, med rømmegrøt på slep.

Det var sol, men ellers kaldt.

*

Fikk skyss av foreldrene mine inn til søstrene min og hennes familie.

Var på skolen til nevøene mine, hvor vi så på dem delta i ulike boder og spiste så kake på kafeen.

*

Hjemme hos søsteren min var det pyntet til fest, vi spiste spekemat med brød og grøt.

Så var det opplegg meg diverse leker – det er alltid like kjekt for da kan alle delta, også vi voksne.

Mot slutten ble det masse gode kaker å få.

Jeg må si jeg er en kakemoms, jeg digger kake.

“Let them have cake”, sir jeg bare.

Dem som tar referansen, tar den.

 

Fikk skyss tilbake også.

Så ble det litt lesing på meg, før bb face-timet meg og jeg sovnet.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg