🖤

 

 

 

 

 

 

 

Er blitt en natt-tisser.

*

Før kunne jeg sove gjennom natten, nå må jeg stå opp for å gå på do.

Er dette et tegn på at jeg er begynt å bli gammel, beklager, eldre?

Jeg fikk i meg lunsj i dag. Etter at pusene var blitt sett til. Også klarte jeg å sovne på sofaen.

*

Enten er det fordi jeg tok i litt for hardt i går eller så er det fordi kroppen trenger ekstra hvile. Er på overtid når det gjelder my monthly duties.

Så kan være noe i forhold til det.

*

Dro ut og handlet inn til i morgen og ut uken.

Der traff jeg på mamma og pappa. Mamma har for vane å skremme meg om hun ser meg uten at jeg har lagt merke til henne. Og det har jeg sagt ikke er fint gjort, når man i utgangspunktet har angst.

Kan hende jeg overreagerer, men som en ikke sosial person og sliter med å komme seg avgårde, så er man i sin egen lille boble. Når man da får den boblen sprukket sånn plutselig. Uten å se det komme, så kan det få enhver til å krype inn i skallet sitt og aldri komme ut.

Tror neppe dette kommer til å gjøre varige skader hos meg. Men så er ikke alle som meg heller.

Tenk om fru Olsen som er engstelig av seg, som tenker på en million ting før hun går seg en tur, som tenker på om hun har låst døren, at ikke noe er i stikkontakten, at hun har husket poser, kort og telefon.

Om hun treffer på noen hun kjenner, om hun klarer å betale i kassen, som har laget liste, som har tenkt og planlagt enhver situasjon som kan oppstå. Også blir hun ut av intet røsket i armen av noen bak seg.

Som ikke hadde planlagt, og som skremmer livs-skitten ut av henne.

Kanskje det setter henne helt ut og hindrer henne å komme seg noen sted på et senere tidspunkt.

Fordi tenk på alt hun ikke har planlagt og som kan vente ved neste sving.


Etter en prat med foreldrene mine, gikk jeg til neste post på planen min.

Bestilte mat på BK og måtte vente en halv evighet på bussen hjem. Den ene bussen kjørte forbi meg og en annen var stappfull av folk som kom fra sentrum.

Jeg tok tilslutt en buss som slapp meg av ved hovedveien, så jeg måtte gå en stykke med en tung shopping pose.

Spiste middag da jeg var tilbake i leiligheten.

Så ble det litt av et eventyr med en av kattene som klarte å få kloen på ene poten fast i den andre.

Jeg forsøkte så godt jeg kunne å hjelpe, men frøkna ble skremt og jeg ble det også.

Det gikk bra til slutt.

 

B

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg