🖤

 

Dagen derpå.

*

Det tar virkelig av meg å være sosial.

Og det er litt slitsomt.

Tror jeg har nevnt det er par ganger her nå.

 

Skulle trodd jeg hadde vært mega aktiv og utført noe innen idrett.

Et ren eller en triatlon.

Noen svømmetak eller hoppet hekk.

*

Jeg sov  dermed mye lengre enn de andre dagene, og godt var det.

Kroppen og hodet, trengte hvile.

*

Kattene var sulte da jeg sto opp, så dem fikk mat og vann med en gang.

 


Fikk i meg litt te, før jeg hørte på podcast, (det går fortsatt i The Kåss Furuseths,) og løste et puslespill.

 

*

Så fikk jeg i meg noe mat og gikk ut for å løpe.

*

Tok ut bosset, fikk tatt meg et bad og spiste middag.

 

Før bb ringte meg, og jeg gikk i seng.

 

En kort, men effektiv dag.

Er glad det snart er helg.

 

B

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg