🖤

En stk trøtt Aune

 

Det ble en lengre vakt på meg, dagen før helgen kunne inntas.

*

Det er greit det, innimellom.

Det har vært rolig i en periode nå. Ingen katter på loftet eller på isolatet, men nå er det kommet en liten koloni på loftet, en katt venter på at eierne skal dukke opp på siderommet og en pus er flyttet inn på isolatet.

*

I tillegg ble Aune, favoritt trollet på huset, adoptert. Det var litt leit må jeg innrømme. Det blir veldig rart å ikke møte på ham på stillerommet.

Som er der jeg som oftest er. Han møter meg alltid ved døren.

Vil gjerne ha kos og oppmerksomhet.

Han elsker vann og er så spent når man heller på nytt vann i skålene.

Da er det om å drikke rett i fra kannen.

For en herlig fyr han er.

*

Han likner veldig på bb syns jeg, kanskje derfor jeg har blitt så glad i ham.

Håper han trives i sitt nye hjem. Heldigvis er det en fra dyrenes hus som har fått ham. Da blir det gjerne oppdateringer å få. Så jeg får nok se ham igjen, om enn i form av bilder.

*

Etter vakten fikk jeg i meg mat og handlet inn til helgen, før jeg var innom posten.

Tok buss hjem, holdt bb med selskap imens han tok seg en lur og så ble litt kos med chips på kvelden.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg