🖤

En søndag i bilder.

*

Denne dagen hadde jeg og mamma bestemt oss for å gå opp stoltzen.

Mamma har aldri gått turen før.

Og jeg som så mange andre har gått den ett par ganger før, men da i forbindelse med skolen.

Dette var første gangen jeg gikk den av fri vilje.

 

Startpunktet, opp svingen fra NLA sånn ca.

 

 

 

Nødvendig selfie, før start.

 

 

 

På en av stoppene langs turen, jeg trengte litt tid for å få igjen pusten.

 

 

 

Det er vel her det skulle bli som værst. Men jeg må innrømme, jeg ble litt kortpustet lenge før. Som så mange andre vi møtte på veien.

 

 

 

Tre- trappene hinter om at man snart er fremme.

 

 

 

Oppe på toppen.

 

 

 

Bergen by.

 

 

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg