🖤

 

Er det noen som liker mandager?

*

Neppe. Man våkner med følelsen av at helgen skulle vart litt lengre og at alt begynner på null.

Det tok tid før jeg klarte å få rompen i gir.

Og enda lengre tid før jeg kom meg ut.

Men så går tiden og man kommer seg gjennom denne dagen også.

*

Litt trening for å få pulsen opp, er sunt.

Så er det å få i seg mat og dusje.

Overføre ting fra til telefonen til datamaskinen, da minnet har begynt å minske.

*

Er spent på hva denne uken bringer, pusene har fødselsdag på selve søttendende mai.

Så dem må jeg få feiret!

Må huske å handle inn litt i morgen.

*

NÃ¥ merker jeg kroppen er sliten.

Må få i meg medisiner.

SÃ¥ er det straks sovetid her i heimen.

 

B 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg