🙅‍♀️.

 

Hvor irriterende er det ikke nĂĄr noen sier NEI. Ut av det blĂĄ, uten ĂĄ tenke over det NEI. Du fĂĄr ikke lov. Du kan bare glemme det. NEI,NEI,NEI.

Fakkaten det er til å bli spreng sint av. Jeg kjenner jeg blir knall rød i ansiktet og at det er like før det kommer røyk ut av ørene på meg.

Slik hadde jeg det er øyeblikk på søndag. Jeg lot det gå i glemmeboken resten av dagen. Før det da opptok meg hele tirsdagen og i dag.

Men mest av alt kjenner jeg pĂĄ en tristhet. Over ĂĄ latt enkelte fĂĄ sĂĄpass stor innflytelse pĂĄ meg. At den bare kan si rett ut hva de mener og jeg kjenner jeg blir lammet pĂĄ innsiden.

Hvorfor er jeg slik?

Hvorfor kan ikke jeg bare gi blaffen. Det er jo trossalt mitt liv. Ikke deres. De kan si hva f* dem vil, hvorfor skal det stoppe meg?

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg