10. Desember.

 

Googlesøk

 

I dag sto jeg opp til en ok tid. Jeg tok bussen til sentrum og var med på tur for “Bærekrafts målene”.

Det er første gang jeg er med på det. Utrolig artig. For en tid tilbake ville jeg aldri funnet på å gå alene. Men nå gjorde jeg det.

Så gikk jeg videre på gratis konsert. Det gav mersmak. Mye god musikk og fellesskap.

Egentlig skulle Aurora synge, men hun var blitt syk. Så det ble party stemning med Sondre Lerke og Lars Vaular istedet.

Da alt annet var stengt, gikk jeg bort på McDonalds og fikk i meg noe mat.

Så begynte jeg på hjemveien. Jeg tok bus til foreldrene mine. Der pyntet vi pepperkakehjerter og spilte spill på PlayStation.

*

Nå er jeg på vei hjem til leiligheten. I morgen blir det fint og bare slappe av.

Nå kjenner jeg kroppen er sliten, dere.

*

 

Håper det har vært en kjekk tiende desember for deg som leser også 💜.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg