11. Desember.

Googlesøk

 

 

I dag har vært en dum dag. Herlighet så uflaks jeg hele tiden skal ha.

Alt jeg strever for å få det bedre, blir bare trampet og spyttet på.

Jo, for helgen kunne ikke bare endt fint?.

Det var vel for mye å be om.

*

Jeg er ikke en deig man kan drive å tøye og dra i til alle kanter. Jeg er faktisk bare en. Ikke har jeg åtte armer som en blekksprut heller.

*

Kanskje jeg bare må prioritere meg selv og ikke noen andre. Så kan ikke noen regne med meg. Eller forvente en skitt av meg.

*

Da blir jeg vel en mega egoist.

*

 

Håper ikke dagen din har vært like reva 💜.

 

B

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg