18 September.

 

 

I går var Chiles frigjøringsdag.

*

Som familie gjør vi ikke så mye nå de seneste årene.

Men jeg tok meg en tur innom til foreldrene mine.

Kan ikke gå uten å spise empanadas på denne dagen, det blir for dumt.

Jeg er så glad for at mamma enda tar seg tid til å lage dem, for det tar tid.

*

Innholdet skal lages, deigen skal lages også skal de jo settes sammen.

*

Og resultatet blir alltid like godt!


I dag derimot kjente jeg hva det gjør med meg å være sosial ett par timer, for jeg klarte å holde meg våken til vel 16.

Så sluknet jeg.

Litt flaut synes jeg.

*

Så gikk jeg ut å gjorde en innsats for epilepsi forbundet.

Såpass burde jeg klare.

*

Håper deres dag er blitt brukt litt bedre en min, i morgen er vi kommet halvveis på denne uken!

Allerede.

God kveld.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg