20. Desember.

Googlesøk

 

Da var det tirsdag.

Jeg hadde satt på alarm. Så sto opp tidlig, til å være meg. Fikk i meg noe frokost og så kom foreldrene mine.

Dem var her imens hele varmepumpe opplegget holdt på. Det gikk fint. Jeg og mamma er rake motsetninger. Jeg er mer rolig av meg, hun har energi nok for hele familien.

Hun gjorde kjøkkenet mitt rent og styrte på der hun kunne. Jeg fikk ryddet litt jeg også og pakket inn gaver.

*

Jeg må si det at leiligheten er i bedre stand nå. Gir meg mye glede. Det at jeg kan vandre rundt, uten å komme borti noe på golvet eller bli overveldet av rotet mitt, gjør meg godt.

Det gir en følelse av kontroll.

*

Da mamma ble hentet, så jeg bl.a på “My mind and me: Selena Gomez”. Jeg sovnet på sofaen.

*

I dag har kjent på kroppen, innsatsen jeg gjorde i går. Armene verker. Men jeg er utrolig fornøyd med det nye varmeanlegget. Og at jeg kan krysse av to ting fra listen min over ting jeg må, denne uken.

I tillegg havnet jeg på topplisten. Det var fint å se. Har ikke sett meg selv der på en god stund. Og hadde egentlig gitt den litt opp. Så takk for den, det varmer 💜.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg