2023.

Googlesøk

 

 

Da er det siste dag, nærmere bestemt siste kveld i året tjuetjue.

Dette året har vært fint på mange måter, men også dumt på enkelte.

Mye bedre en andre. Så jeg klager ikke.

*

I kveld skal jeg være hos søsteren min og dem. Middag og kos, blir det.

Ribbe, potetsalat, pølser og diverse, når søskenbarna mine er tilbake fra å gå nyttårs-bukk.

*

Etterfulgt av familietid og masser av prat.

*

Klokken tolv er tanken å se på nedtellingen på tv og skåle. Bb vil ringe meg da og jeg ham når klokken er tolv nede hos ham.

Det er blitt vår tradisjon.

*

Så med det ønsker jeg dere godt nyttår, takk for det gamle og så leses vi i tjuetjuetre.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg