22. Desember.

Googlesøk

 

 

I dag var jeg på dyrenes hus. Vi har mange puser inne for tiden, i tillegg til dem som er i fosterhjem.

Det var ikke lite å gjøre heller. Tre stk klarte å flykte ut av burene sine. Så jeg brukte en del tid på å få dem inn igjen. I tillegg var noen av burene veldig skitne. Sand + vann = sement over alt.

Men det gikk fint til slutt. Jeg måtte ta meg en liten drikkepause, da jeg var kommet litt over halvveis. Pleier ikke å gjøre det. I dag var det nødvendig.

På isolatet fikk kattene, canesten, mousse og Intrafungol. Jeg fikk meg en klo i fingen da jeg skulle skyve en skål med våtfor med medisin i til en pus som var litt redd. Det blødde veldig, men jeg sørget for å skylle såret med antibac. Har lært nå at man ikke pleier å sy, ved kloring eller bitt. Fordi man ikke vil at en eventuell bakterie skal bli inni enn. Dermed er det rensing og antibiotika som blir løsningen.

Da jeg var ferdig for dagen, kjente jeg det på hele meg. Jeg var sliten.

*

Derfra tok jeg bussen til senteret, fikk i meg noe mat. Big bite, denne gangen. Å traff på både mamma og mine to brødre. Vandret litt i lag og så dro de hjem til seg og jeg tok bussen til leiligheten.

*

I kveld har jeg sett på julekalendere. Litt trist at det kun er to dager igjen. Blir rart å ikke ha et program å følge når det blir jul. Men det har vært veldig koselig, jeg har kost meg og ledd en god del.

 

B

 

 

Q: hvilke kalendere har du fulgt med på i år?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg