23. Desember.

Googlesøk

 

Da er det fredag og dagen før dagen! Tenk at nedtellingen snart er over.

Er meget fornøyd med hvordan ting har gått.

*

Jeg sto opp til en grei tid. Fikk i meg frokost, så på julekalendere og pakket gavene til dem jeg skal være med den tjuefjerde.

Gikk så ut å løpte. Noe jeg utsatte både onsdag, torsdag og i dag tenkte bare å skippe. Men så kledde jeg heller på meg og gikk til banen.

Det var godt å få bli litt sliten, særlig når jeg etter å ha hørt på julemusikk en stund, ble litt trist over ikke å ha min lodne bestevenn her lenger. En ok distraksjon.

Deretter bar det rett i dusjen og vaske håret. For til jul må alt være på stell.

Så tok jeg en mini pause fra alt og fikk i meg middag.

For deretter bake reinsdyr kjeks.

Tror det er tredje året jeg lager dem. Det ble liksom en del av tradisjonen etter at vi ble en mindre i hus, da jeg bodde hjemme. Et forsøk på å fylle tomheten.

*

Det er godt å få unna det man har lyst til å få gjort, men som en ikke er sikker på om en skal klare.

Denne uken har vært fullpakket fra start til slutt. Jeg fikk kanskje ikke gjort det i den rekkefølgen jeg tenkte, men det ble gjort og det er jeg glad for.

Nå gjenstår egentlig å få lagt seg. Men det spørs om jeg ikke må få unna en liten ting til.

Natta til deg 💜.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg