24. Desember.

Googlesøk

 

 

Jeg våknet i leiligheten min, til fugle sang. Det kom fra kjæresten min sin side av telefonen.

To fugler tvitret ulike melodier, så det ble magi med en dråpe komedie.

*

Jeg kledde på meg, gjorde i stand sekk, gaver og lå kjeks i boks. Så vandret jeg på frost-lagt grunn, heldigvis var den ikke glatt!

Jeg ble plukket opp av brødrene mine og mamma ved nærmeste bensinstasjon.

Derfra bar det til gudstjeneste. Det er alltid like fint. Det gir den siste pushen før jule-stemningen er satt. Iallefall for min del.

Så var det dekking av bord og middag.

Filmer på tv, julegaver og mye god bakst.

Familie prat og kos.

*

Fjernet sminke og tok på pysj med mamma.

*

Fikk sove på mitt gamle rom, tett innpakket av dyne og tepper.

Sa god natt til bb.

*

 

Hadde en riktig god jul dere 💜

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg