90 km.

 

Det er målet.

*

Å gå denne strekningen i løpet av september måned.

Jeg gjør det for epilepsi forbundet.

*

Jeg har hatt et ønske om å løpe for en god sak. Og da denne sjansen presenterte seg, om å gå, tenkte jeg hvorfor ikke?

I dag er første dagen, jeg er klar.

*

Om du ønsker å heie på meg underveis så tar jeg gjerne imot det, med åpne armer.

https://www.facebook.com/donate/363980412620011/?fundraiser_source=whatsapp_share

Fem kroner er mer enn nok, om du vil gi forbundet en liten oppmerksomhet 🤗.

VIPPS: 88491

 

 

B

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg