Andre dag.

Galleri D40

 

 

I dag var en ganske så chill dag.

Verken jeg eller bb måtte noe. For min del er ikke gruppe-behandlingen i gang enda, og det var visst helligdag i sør.

Jeg har kjent meg litt uggen i dag. Magen var ikke helt god.

Også gjorde jeg noe i går som jeg ikke fikk sagt noe om her.

Jeg valgte å ta et spontant valg og spørre om jeg kunne være fosterhjem for en pus fra dyrenes hus, men dem prioriterer dem som er veldig redde. Så det var litt skuff, for jeg hadde en katt i tankene.

Så da er det bare å vente til den rette pusen kommer min vei. Og som ikke trenger ett eget rom. For det har jeg dessverre ikke.

*

Ellers har jeg brukt tiden til å lese. Og prate med mamma på telefon.

 

B

 

 

Q: Hvordan har din dag vært? Tungt å komme tilbake til hverdagen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg