Angrer ikke.

 

 

Onsdag var det løpe-dag for min del.

*

Det var sinnsykt mye vind, så tidvis kjentes det tungere enn vanlig og tidvis fikk jeg meg et ekstra push og kunne gå/løpe med vinden.

*

Det er alltid like spennende å se hvem som dukker opp på banen.

Det varierer i alder og hvor lenge dem er der.

*

I går var det en dame med to barn. Barna syklet og det jeg antar var moren løp/gikk ca tre runder.

*

Så dukket det opp en mann, som gikk frem og tilbake ett kort stykke kanskje 1 og en 1/2 gang.

Jeg ble værende å tenke på hva han egentlig gjorde, for det var veldig kort tid han var der og det var liksom verken løping eller gåing.

På et tidspunkt satt han, så vet ikke om det var tøying eller bare at han gav opp.

*

De to siste løpe rundene mine utførte jeg på en mindre bane, som er mer opplyst. Og vinden var i ferd med å roe seg litt, men det begynte å små regne.

*

Jeg valgte å fullføre økten min, så var det gjort.

*

Vet ikke om jeg har nevnt hvordan mine løpe-dager er. Men det går stort sett i å løpe en runde og gå en runde i raskt tempo, totalt blir det 18 runder.

Altså jeg løper i ni av dem og går i ni.

*

I begynnelsen var det mindre antall runder, og jeg trengte å sette meg ned i ett par minutter mellom hver femte runde ca.

Nå trenger jeg ikke de sitte pausene, men regner gå – rundene mine som litt sånn aktiv pause.

*

Også var jeg ute på banen kun en gang i uken.

Nå er jeg ute to ganger.

*

Trodde aldri jeg skulle bli en som drev med trening. Men jeg kjenner det gjør godt å bli skikkelig sliten.

Jeg får klarnet tankene litt.

Og selv om jeg i utgangspunktet ikke vil eller orker å gå ut.

Så angrer jeg ikke når jeg er ferdig.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg