Big girl task.

 

Da er dagen kommet.

*

Ikke bare er det fredag, og jeg er stått opp.

Ikke bare skal jeg bort på dyrenes hus og ta vakten min.

Men jeg blir mamma for to katter som jeg er blitt glad i og ikke vil gi tilbake.

I dag er dagen jeg overtar disse to som jeg har åpnet hjemmet mitt for.

Jeg handler i godhet, og håper valget jeg har tatt er riktig.

At det blir mottatt godt og at jeg med dette kan få lov til å ta livet mitt tilbake.

Jeg skal gjøre mitt beste, og det er det eneste som kan kreves av meg.

I dag blir Cheddar og Gauda mine.

 

B

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg