Boller.

Googlesøk

 

 

Tirsdag, skoledag.

*

Kom meg til timene. Men det var lærer-tytte som sto for tur.

Kan ikke huske at jeg har måttet skrive i ett sett på skolen før, eller ikke så mye ihvertfall. Denne foreleseren tar kaken.

Jeg holdt ut og ble værende etterpå, på en lesesal til jeg hadde fått sett gjennom hele presentasjonen.

*

Så bar deg hjemover, jeg kjøpte meg noe godt på butikken. Det hadde jeg fortjent. Berliner boller og jordbær melk. Alt det sukkeret utenpå bollene kan jeg være foruten, men ta gjerne litt mer vaniljekrem inni.

*

Måtte dessuten handle inn dopapir, som jeg var sikker på at jeg hadde kjøpt sist jeg var på skolen. Men har nok glemt å scanne den i kassen. Og kattesand.

*

Bussjåføren gjorde oss en solid tjeneste da vi var kommet til stoppet “ingenmannsland”. Dem som vet, dem vet.

Han tok en u sving og kjørte gjennom tunnelen. Da passerte vi hele køen som var, om vi hadde tatt vanlig rute. Og den rekken biler, var jækla lang.

*

Vel hjemme i leiligheten, startet jeg på sesong tre av “Good trouble”.

Senere fikk jeg i meg middag. Quinoa og chorizo pølse i biter. Den kombinasjonen kan jeg anbefale. Det var kjempe godt.

*

Kjenner det er natta tid snart.

Venter på at bb skal komme seg hjem.

 

B

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg