Boring.

Galleri D40

 

 

 

Tirsdag var det tid for å være student igjen.

 

*

Og la meg nå si at det var dritt kjedelig. Det var en gjeste foreleser, som snakket i et sett.

Jeg glemte brillene mine hjemme, så da var det ikke så lett å få med seg det som kom på power pointen.

Heldigvis kunne jeg se det på telefonen, men det ble allikevel egne notater, for å skulle skrive ned alt, var umulig!

Jeg aner ikke hvordan man som liten holdt ut hele skoledager. For å sitte rett opp og ned i tre timer er kjempe lenge nå. Man blir helt stiv i ryggen og rumpen.

Og ja, det var gruppearbeid. Læreren var litt vel optimistisk i forhold til tiden vi har. For det var lagt inn minst tre/fire oppgaver. Vi fikk sett på en av dem.

Det var en annen person som også arbeidet alene, jeg skriver også fordi jeg rett og slett ikke orket gruppearbeid. Selv om foreleser insisterte at alle måtte være i en gruppe på 3-5 stk.

Mange forlot forelesningen innen den tid. Som jeg har erfart er blitt en greie. Folk er der i vel to timer og så bailer de.

Så noe dårlig samvittighet har jeg ikke.

På veien hjem var jeg innom BK og fikk dermed i meg middag.

Jeg handlet også inn noen godsaker. Gulrotkake og smågodt.

Hjemme ble det en lur på sofaen i lag med bb.

Deretter feiret vi Valentines day, så på to episoder av “The last of us” og spiste det jeg hadde kjøpt, tidligere på dagen.

 

B

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg