Brownie.

Galleri D40

 

 

Torsdag, hjemme-dag.

*

Jeg startet dagen med å se til foster-pus.

Deretter bestemte jeg meg for at jeg ville ha brownie til frokost.

Ikke hadde jeg mye annet å lage meg, så hvorfor ikke.

*

Dagen ble veldig chill og fint var det.

*

Siden uken min er full ellers har jeg opplevd at jeg blir litt urolig de dagene jeg ikke har noe jeg skal. Jeg blir litt små-ensom, kan man si. Tenker en del og kan går meg litt vill i hodet mitt.

Men denne dagen begynte sent, jeg spilte noe spill på telefonen. Laget meg mat og tok det rolig.

Jeg lagde meg til og med middag på kvelden. Og det er luksus. Spaghetti med smør og egg i.

Før var det å spise fastfood luksus, nå har det å spise skikkelig mat, tatt den plassen.

Hjemmelaget er best.

 

B

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg