Catfight.

Mandag var det pinse, så gruppe behandling var derfor et “no go”. Jeg brukte tiden på å forsette arbeidet på kjøkkenet, det er utrolig hvor mye skrot et lite rom kan samle. Men det gikk seg til. 

Tirsdag var det dyp vasking av kjøleskapet og ovnen. 

Onsdag vasket jeg klær og fikk ordnet litt på badet mitt. For deretter å komme meg ut å løpe. 

Torsdagen var fin den også, inntil en av kattene gikk berserk på dyrenes hus, like før jeg skulle gå at på til. Jeg fikk meg et kraftig bitt, da jeg forsøkte å skape fred. 

Så resten av dagen var jeg hos legevakten og på sykehuset. Pappa var ute på senteret da det hele foregikk, så jeg fikk skyss av ham. Orker ikke å gå gjennom hele prosedyren, men det var en del blodprøver, stikking av sår for kjekke dybden, bilder og rensing av sår med saltvann! (Noe som ikke var særlig behagelig akkurat). Jeg fikk antibiotika intravenøst og stivkrampe vaksine. Jeg skulle egentlig bli værende over natten i en seng i korridoren, men fikk dra hjem rundt 23.00.

Fredag var jeg hjemme hos foreldrene mine for å få hjelp til å rense sårene mine. Jeg gjorde helge innkjøpene mine, i forveien.

Lørdag fikk jeg hjelp igjen. Men fikk skyss av søsteren min tilbake.

Søndag tilbrakte jeg med kjæresten, vi så på et åndenes makt type program og forsatte å se på “The last kingdom”.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg