Cheddar.

Eget galleri

 

 

Mandag, jeg sleit så inn i granskauen med å komme meg opp og frem.

Det ble en lang morgen på sofaen, etter å ha sett til kattene og fått i oss mat.

*

Jeg snacket på sjokolade. Og det gjorde meg bare mer urolig. Så dårlig kombo.

*

Rett før jeg endelig får fart på baken, bestemmer andre foster-pus seg for at nå er han klar for å greie seg uten transport-buret.

Så da fikk jeg også klappe ham.

Han har vært veldig fresete.

Og labben har vært fremme i tide og utide.

*

Jeg har ikke vært helt villig til å risikere å bli klort heller, så kos har det blitt lite av.

Selv om han har vært flink til å både spise og drikke, og få i seg godteriene jeg har lagt frem.

*

Da han er klar for å vise seg, fikk jeg en liten oppmuntring som jeg sårt trengte, og det gjorde litt lettere å komme seg ut på banen.

Etter endt løpe- økt, gikk jeg ut med bosset og fikk i med middag.

En lett- versjon, toast med eggerøre.

Så var det rett i dusjen.

Fikk pratet litt med bb før han dro på fotballkamp.

*

Å vente til han kom hjem, orket jeg ikke og sovnet.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg