Clinton Kane.

 

 

 

Søndag.

*

Våknet klokken fem på morgenen.

Med dritt vond i kjeven.

*

Jeg tok en smertestillende og kokte vann til varme flasken min.

Samtidig tok jeg å vasket skålene til pusene og helte katte-melk oppi til dem.

Smurte også pus med salve på såret.

*

Jeg sovnet igjen etter en stund og våknet klokken 13.30 ish og smurte pus for andre gang.

Dem fikk da liquid snack.

*

Sovnet så til nesten 20!

Eeeeeep.

*

Da fikk jeg i meg mat og gav pusene pate.

Dem får også rent vann og tørrfor så dem står aldri uten mat.

*

Jeg gjorde ren do-kassen, så gjennom serien til Brooke Schofield, who the f* did I marry på tik tok.

Angående hennes forhold til Clinton Kane.

*

Yeesh.

Fins det håp om å finne en ikke cheating bastard der ute eller???

Uansett, jeg tok så salve på pus for tredje gang og så deretter på youtube.

*

Leste også i bibelen.

*

Kjeven er bedre nå, btw.

Mamma sier det kanskje er betennelse i tannkjøttet eller begynnelse til forkjølelse.

Mmm…

Orker ikke det sistnevnte.

 

B

 

 

2/60

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg