Contrasts.

Jeg har en rar følelse i meg.

Den ene dagen blir jeg dradd ned i sølen.

Den andre blir jeg lovprist som en suksess historie.

Det er så kontrast i det at jeg blir kvalm.

Bestem deg. 

Hva er jeg?

Jeg blir holdt utenfor, av en som har kjent meg hele livet.

For så å bli gitt komplimenter av mennesker som har sett meg i knapt en og en halv time i knappe to år.

Det er som at jeg lettere tar til meg det vonde, og det er lettere å dele, mens det gode gjør meg glad et øyeblikk og er vanskeligere å fortelle om fordi jeg føler at jeg skryter.

Hvem er jeg? 

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg