Deja Vu.

 

 

Lørdag.

*

Hadde egentlig ingen planer for dagen.

*

Jeg gjorde som jeg alltid pleier.

*

Fikk i meg og kattene frokost, leste i bibelen og fullførte DB kurset.

Tok testen to ganger og bestod begge gangene.

Det var femti spørsmål totalt.

*

Tok meg så en rask tur bort på Coop Extra.

Spiste en is og vandret så hjem igjen.

*

Hjemme ventet pusene på middag og så ble det å se ett par episoder av the good doctor.

*

Er kommet omtrent til halvparten av sesong seks.

Og kjenner av og til på litt sånn deja Vu.

Kanskje jeg har sett en episode sånn i ny og ne tidligere uten å ha sett hele serien fra start til slutt.

*

Jeg synes det selvfølgelig er vemodig når enkelte av personene i serien ikke fortsetter.

Slik som Claire som er en av dem Shaun først treffer på sykehuset i første sesong eller doctor Melendez som var så skeptisk til å latt ham gjøre noe som helst under kirurgiske angrep.

Men det er mange andre fine karakterer ellers i serien og stadig nye som etterhvert inntar sykehuset.

*

Så det er ingen grunn til å slutte å se den ihvertfall.

*

Nå er det kveld.

Og pusene mine har lagt seg.

Det er vel på tide at jeg også gjør det.

 

B

 

 

1/60

 

 

2 kommentarer
    1. Alltid kjedelig når gode karakterer i en serie slutter i serien, enda verre synes det jeg er når karakterer blir byttet ut med en ny skuespiller 🤪🐰

      1. Nei æsj, der sier du noe. Når dem bytter ut skuespilleren, det er bare dumt.

        Spesielt når den nye er helt motsatt av den forrige 😆

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg