Do-kasse.

Googlesøk

 

Fredag, dagen ble rolig.

*

Gjorde som jeg alltid gjør. Så til kattene og fikk i meg mat.

Ryddet litt på stuen, tømte do-kassen. Kostet litt på kjøkkenet og ristet ett teppe ute.

*

Fiklet med noe puslespill, mens jeg hørte på The Kåss Furuseth. 

*

Ble plutselig veldig rørt også, for jeg tenkte på det faktum at jeg har blitt glad i to stk pels-dotter, som bor hos meg. Noe jeg ikke trodde jeg kom til å klare etter at jeg mistet hunden min.

Man vil liksom ikke utsette seg selv for noe slikt igjen, det gjør vondt å miste noen man holder kjær.

Og så er man der.

*

Ventet på bb til han kom hjem fra jobb. Så la vi oss.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg