Dobbelt besøk.

 

 

 

Helgen, ja hva skal man si om den?

*

Jeg fikk besøk av mamma. Og når mamma kommer på besøk så er det ikke akkurat begrepet hvile som kommer frem i knollen på meg.

*

Men hun vil det beste for en, hennes måte å vise at hun bryr seg, er å tilby seg sin hjelp.

Det har jeg lært etterhvert som jeg er blitt eldre.

*

Men det er klart vi går i tottene på hverandre for jeg vil jo ikke at hun skal gjøre alt.

*

Så jeg satte i gang å rydde på kjøkkenet, og hun skrubbet det.

Jeg vasket baderommet.

Hun tok en ekstra vask, så det blir renhet etter hennes standard og la til dusjen.

 

*

Vaskene mine tok hun Plumbo i og nå går vannet bort i stedet for å bli værende en stund.

*

Vi spiste middag i lag og satte oss for å drive med håndarbeid en liten stund på kvelden, før jeg fulgte henne til bussholdeplassen.

*

Pusene er mine er blitt så tøffe, spesielt Cheddar er mye fremme.

Han pratet til og med med mamma. Og Gauda sneik seg frem av og til 💜💜.

*

Dagen etter, sov jeg lenge, det er litt dumt for jeg føler dagen går så fort unna da.

Jeg skulle helst ha nytt dagslyset.

I tillegg bestemte tante rød seg for å komme på besøk.

Så da ble resten av kvelden farget deretter.

 

B

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg