Drama.

To dager etter siste innlegg, 16 februar, var jeg hos behandler. Jeg kom for sent. Men vi fikk pratet litt likevel. 

Jeg oppsummerte kort hva jeg hadde vært gjennom siste uken. Vaksine og ubehag. Test for å se om jeg hadde fått korona, slik at jeg kunne møte opp. Jeg hadde feiget ut, angående å ta opp min eventuelle slutt i gruppen. Og søsteren min hadde tatt en OD.  

Jeg fortalte også at jeg lettere tar telefonen. Det er ikke lenger så umulig. Noe jeg er fornøyd med, det gjør ting enklere for meg og de rundt. 

Så. Hva skjer? Dagen etter? Noe som får meg til å ville trekke unna den påstanden fortere en svint. Fader og. 

Jeg hadde angst. Jeg var redd alt det jeg hadde oppnådd til nå, var gått rett i dass. Jeg var lei meg. Jeg var sint. Jeg hadde lyst å forsvare meg. Skrike. Banke noe/noen. 

Jeg ville ikke gi den samtalen, den personen, den makten. Jeg var skuffet. 

Over meg selv.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg