Dyrebeskyttelsen.

Galleri D40

 

 

Da var det tredje dagen jeg måtte ut.

Denne gangen til dyrenes hus.

*

Vi har som jeg har nevnt før, hvert en for lite om torsdagene. Nå har det fikset seg heldigvis! Vi har fått en ny medarbeider.

Dermed gikk vakten denne gangen som smurt. Det er fint å få litt bedre tid på seg, og derfor også mer tid til å omgås kattene på huset.

*

Etter vakten min, dro jeg bort på ett av sentrene i nærheten og handlet inn til helgen. Derfra gikk jeg til IKEA, som jeg ikke hadde vært på en stund og spiste middag.

Jeg tok buss hjem og så til pus. Hun hadde ikke spist så mye, men så ut til å hvile seg.

I dag har jeg ordnet litt bedre liggeunderlag til henne, den traff jeg blink på, for sengen jeg hadde laget til, den gav hun blanke f* i.

Det gjør godt å vite at hun ligger litt mer behagelig og ruller seg inn som en kanelbolle.

*

Nå på kvelden har jeg egentlig bare scrollet på telefonen og pratet med mamma.

Hva resten av dagen bringer får jeg bare vente å se.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg