Egon.

Onsdag ble jeg hentet av søsteren min og niesene mine. Vi var innom å hentet mamma.

Så var det rett inn på restaurant.

Det er ikke noe vi pleier å gjøre så mye av. Vi så oss rundt. Alt var opptatt eller reservert. 

Til slutt fant vi bord. Selv, vel og merke. 

Man skal visst stille seg i kø, ved døren og bli geleidet til der det er ledig. 

Da vet vi det, til neste gang.

Det var koselig. Bare jentene. Bestemor, mor, tante og nieser.

Jeg gjorde ikke noe svært til bursdagen min. Og ville ikke det heller. Jeg var hjemom til foreldrene mine, vi var i lag, jeg ble sunget for og vi spiste kake. Det var nok for meg.

Men så var det mamma da, som hadde en tanke. Egentlig at vi alle, som familie på dagen skulle ut å spise. 

Men dette ble ett kompromiss. Jente middag. Litt senere.

 

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg