En slik dag.

 

Klart det er fint når man klarer å trekke på smilebåndet.

*

I dag var en slik dag.

*

Pusene trives mer og mer.

Dem er som små barn.

Sier fra når dem trenger noe.

Det er godt å kjenne at noen har behov for en.

Da kan jeg kjenne at jeg blir glad og smiler.

*

I dag var en slik dag.

*

Jeg klarte også å komme meg ut på banen. Selv om jeg kjente at motivasjonen manglet.

Jeg klarte å fullføre planen, og da kan jeg legge meg sliten, og faktisk få sove.

*

I dag blir en slik natt.

 

B

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg