Endringer.

 

Googlesøk

 

 

Da har jeg som for dem har pleid å lese hva jeg skriver, tatt en pause fra å skrive om hva jeg driver med.

Fokuset har vært på emner som interesserer meg eller som jeg undrer meg over.

Men vet ikke om det har falt i smak.

*

Det er ikke store endringer fra meg fra dag til dag og dermed tenkte jeg at jeg skulle bruke platformen som en kilde til mine tanker rundt diverse emner.

*

Hadde vært fint om du/dere som leser, gir meg et ord eller to i kommentarfeltet, om hvorfor du/dere har ønsket å følge meg.

Så retter jeg meg selvfølgelig tilbake inn på det sporet igjen.

 

 

B

1 kommentar
    1. Jeg er ny på blogg, så driver å utforsker egentlig alle for å finne ut hvem jeg skal følge.
      Jeg ønsker å lese om litt av det meste, som kan gi meg kunnskapsrikt påfyll. Vil ikke lese så mye om sykdom og dårlig økonomi (syting).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg