Er her.

 

 

Hei dere, jeg tror det er på tide å åpne opp litt igjen.

*

Jeg kjenner meg så overveldet. Det er nesten som at jeg kjenner tårene vil komme.

Men jeg skal ikke la dem ta over.

*

Jeg har ikke skrevet her inne på en stund. Og det er mange grunner til det. Men jeg må la det synke inn litt enda.

Rart at jeg bestemmer meg for å komme tilbake i februar måned.

En rosa og fin måned for mange.

Min blir ikke så veldig rosa, men den skal nok gå seg til den også.

*

Det har blitt mye lesing i det siste.

Det er noe jeg kjenner roer meg.

Jeg liker tanken på å forsvinne inn i noen andres verden for en stund. Da slipper jeg å forholde meg til min egen.

Litt trist tanke. Kanskje.

*

Ok. Jeg skal ikke bruke for mye opp av tiden deres. Jeg ville bare titte innom, legge igjen et avtrykk og si at jeg er her fremdeles.

 

Ta vare.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg