F* off.

 

 

 

Hadde tenkt meg ut en tur i dag, men slik ble det ikke.

*

Det har non-stop regnet, hele dagen.

*

På den annen side har jeg lest en del.

Begynte å lese den samme boken for tredje gang, ikke spør meg hvorfor.

*

Er i en et sånt ikke prat til meg humør og da er det best å holde unna.

Av og til virker det som om man tar mer initiativ i en relasjon, uansett hvordan den relasjonen måtte se ut.

Å da blir jeg litt sånn, greit, f* off.

*

Jeg har mitt å styre med, og holder meg heller opptatt med det.

*

Har ett par og tyve km å få unna, i løpet av de neste ti dagene.

Og jeg har troen på at det skal gå.

*

Men i dag er ikke dagen, og da får det så være.

 

See ya.

 

B

 

2 kommentarer
    1. Ta en dag om gangen. Min mann bruker å si ” det blir bedre i morgen”
      Håper det blir fint vær da for da er det hyggeligere å være ut:)

    2. Takk for at du turde å komme innom bloggen min, det er ofte når man skyver folk unna at man trenger dem som mest 💜💜.

      Det regner ihvertfall ikke, så ja din man har rett det blir bedre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg