F*.

Galleri D40

 

 

Da er det tirsdag. Jeg sov mesteparten av dagen.

*

Dagen i går tok alt av meg. I tillegg gikk jeg langt ut av komfortsonen min. Jeg skrev ikke noe om det i går, men det er litt sånn at jeg må lande litt før jeg klarer det.

I tillegg har jeg i dag delt ett av innleggene mine i en gruppe, som er privat, men det er likevel stort av meg da jeg ikke har turt å skrive noe der, siden jeg ble innmeldt.

Så er du en av dem jeg har delt det forrige innlegget mitt med, så velkommen til min blogg, hvor jeg skriver om min hverdag og det som opptar meg.

Nå sitter jeg egentlig med en slags uro over hvordan jeg vil bli oppfattet, for det er noe som jeg tenker over. Og gruer meg til, ofte.

*

Annet enn å sove, har jeg fått i meg mat, ryddet bort noe tøy og skal forsøke å lese litt.

I morgen venter en ny dag og da må jeg ut.

 

Håper du/dere har klart å gjøre noe i dag, og om ikke så får vi en ny sjanse i morgen.

 

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg