Fem fine.

Denne uken har jeg sett så mye uggent her inne på blogg.no, tenkte derfor jeg ville spre litt glede og komme med fem blogger jeg har lagt merke til og følger med sånn innimellom.

*

 

Mammapåhjul, er mye innom henne. Jeg synes hun er så flink til å sette ord på ting. Både det som er bra i livet og det som er vanskelig.

 

Frodith, er en fargeklatt uten like. Måten hun forteller ting på, med medfølgende tegninger synes jeg er så fint. Du skulle ha kommet ut med bok du Frodith, sånn lettlest litteratur for både barn og voksne.

 

 

Bunny, du skal ha for å tørre å skrive rett fra leveren. Ikke en jeg ser så mye til, men får med meg en del av blomster postene dine og de søte hundene.

 

 

Happy, blir så glad av å se oppdateringer fra henne. Spesielt bønnene. Det er noe veldig fint og oppmuntrende ved å lese dem. Jeg kjenner meg ihvertfall god nok på innsiden, når jeg har fått med meg dem.

 

Eliseamanda, er innom henne for å se på OOTDs. Hun danser og det synes jeg er så kjekt, tror det har noe med at jeg innerst inne er en liten ballerina selv.

 

 

 

B

 

 

Ps: legg gjerne igjen dine fem fine i kommentarfeltet.

8 kommentarer
    1. Takk, dette var jo veldig hyggelig da. Jeg kjenner jo disse fire første du nevner, kjempefine folk, utmerkede valg, kjenner jo også mange flere, så jeg vil ikke velge fem. Men jeg kan si at for meg vil Mamma på hjul alltid være nummer 1. Takk igjen, Bunny 🥰🐰

    2. Åååå, har du skrevet om MEG også 🥰Og for en beskrivelse ❤️Så glad for dine ord! Jeg hadde lyst til å bli forfatter da jeg var yngre. Nå jobber jeg med barn, gjort i 25 år. Får leke så mye jeg vil, og koser meg med skriving og lek på bloggen 🙂

    3. Ohhh. Jeg ble veldig rørt. Tusen takk. Det varmet mitt hjerte.
      Jeg følger så mange og det blir mange å skrive:)
      Takk og atter takk og klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg