Fjerde dag.

Galleri D40

 

 

Da er vi kommet halvveis i uken.

*

Jeg er litt flau her jeg sitter, for jeg sto opp til en ok tid, men klarte å sovne på sofaen. Noen ganger er det slik. Kroppen trenger mer hvile og mer søvn. Men denne uken har jeg ikke måttet gå noen plass eller gjøre noe. Hvorfor er jeg sliten da?

Jeg vurderte å ta den helt ut og ikke komme meg ut på banen. Men så må jeg ut i morgen og da kan det være greit å ha fått unna løpingen i dag.

Jeg tok på treningstøy og yttertøy. Så bar det ut.

Det var blitt litt mørkt og det var komt et lag med snø på bakken. Så det ble litt tyngre enn planlagt, men nå er det gjort!

*

Så var det å prate med mamma på telefon, og deretter komme meg i dusjen.

*

Nå sitter jeg her.

*

Så filmen “Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children” i går kveld, da bb kom hjem fra jobb.

Den var veldig fin. Anbefales, om du ikke har sett den før.

 

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg